K šťastiu stačí Musk!

22:57

Ahojte všetci,
prepáčte, že tu píšem až po dlhšom čase, ale v škole je to teraz šialené. Nestíham absolútne nič. Takéto to ešte nebolo a dúfam, že sa to čoskoro zlepší lebo neviem ako dlho to ešte vydržím. Každopádne som si dnes našla chvíľku čas a rozhodla som sa, že ten čas využijem na to aby som vám predstavila úžasné výrobky od značky Musk.



Ako prvé by som vám rada predstavila jeden úžasný šampón, a to šampón s názvom POVZBUDENIE. Už dlhšie som pokukovala po tuhých šampónoch, ale vždy som pred nimi mala rešpekt. Bála som sa hlavne toho, či budú dostatočne peniť a ako dlho vydržia keďže mám vlasy až po pás. No odhodlala som sa a neľutujem. Šampón používam už mesiac a teším sa, že ešte minimálne mesiac budem podľa toho koľko z neho teraz ubudlo. A čo sa týka peny - fúúú tak toho sa báť naozaj nemusíte. Ako som už spomínala, vlasy mám naozaj veľmi dlhé takže si šampón dávam minimálne 3x počas umývania. Bola som veľmi zvedavá aj na to v akom stave budú vlasy po jeho použití. Prekvapivo, šampón zase nesklamal. Používala som šampón od Lushu, ktorý ak poznáte Lush, viete že nebol najlacnejší, no tento šampón mu kľudne môže konkurovať v tom aké jemné vlasy zanecháva. Šampón tiež sľubuje lepší rast vlasov, čo však neviem veľmi posúdiť lebo mne tak celkovo vlasy rastú rýchlo.



Tak už by bolo asi dosť chvály na tento šampónik a môžeme prejsť k druhému produktu, a tým je mydlo SOĽNÝ KVET. Momentálne ho ale na e-shope nemajú, ale ak sú aj iné mydlá také super ako toto, tak určite sa na nich mrknite.
Mydlo obsahuje morskú soľ (čo ste si už možno z názvu domysleli), čiže je skvelé aj ako píling. Vonia úplne krásne. Cítila som ho už keď som dostala balík do rúk. Vôňa je jemná s nádychom levandule a byliniek. Veľmi príjemná. Pokožku zanecháva príjemne hydratovanú a sviežu. Neviem čo viac by som k tomu napísala. Asi už len to, že všetko vrelo odporúčam a už sa teším keď vyskúšam ďalšie produkty tejto značky.



Tak čo, počuli ste už o tejto značke? Alebo ste už niečo skúšali? 




You Might Also Like

2 komentárov

  1. Vypadá to tak nádherně. Více mě zaujalo mýdlo, protože jsem měla už několik tuhých šamponů a moc jsem spokojená nebyla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou