Akamuti - skvelá pleťová maska!

15:09

Ahojte,
ako sa dnes máte? Aj u vás je dnes pekne slnečno? Lebo tu áno a som z toho maximálne nadšená. Dokonca mám konečne na niečo náladu a tak som sa rozhodla, že vám napíšem recenziu na úžasnú pleťovú masku značky Akamuti. Možno si pamätáte, že od tejto značky už mám jeden zaujímavý produkt, o ktorom som vám písala už dávnejšie (prečítať si ho môžete TU). Tentokrát som skúšala pleťovú masku a zase na ňu nemôžem povedať krivé slovo. Ako aj píling, aj túto masku mám od najlepšieho eshopu bionatural. Proste super. No, ale dostaňme sa k tomu.
O značke vám už písať nebudem a prejdem rovno k veci.



Táto maska je netradičná už len v tom, že je prášková. Áno prášková maska, ktorú musíte zmiešať s vodou, alebo pleťovým olejom a až tak ju môžete nanášať na tvár.


Veľmi zaujímavé je to, že keď na ten prášok nakvapkáte vodu, prášok sa akoby odlúči a vytvorí sa krásna bublinka, ktorá sa s práškom nijako nechce spojiť. Proste zmiešať vodu a masku je naozaj umenie, ale postupne si na to zvyknete. Na tvár zvyčajne stačí 1 čajová lyžička masky a niečo viac ako 1 lyžička vody. Zmiešate to a natierate. Vôňa je taká nič moc, ale dá sa zvyknúť (oplatí sa). Pri natieraní máte trošku pocit, akoby ste si na tvár mazali blato ale aj na to si zvyknete. Masku je potrebné nechať pôsobiť asi 5-10 minút, alebo kým teda úplne nevyschne a vy sa nezmeníte na kameň. Áno, ďalšia divná vec, ale naozaj si budete pripadať ako kameň, keď vám to vyschne na tvári. Toto je už však trochu lepší pocit. Aspoň mne teda nevadí.

tu si môžete prečítať podrobnosti o maske

Po vyschnutí masku "jednoducho" zmyjete vodou. Treba dávať pozor na všetko naokolo lebo je to akoby ste zmývali blato, čiže je možné, že si niečo zašpiníte. Výsledok však stojí za to! Pleť je naozaj krásne vyčistená a jemná. Je tiež pekne hydratovaná a naozaj stačí naniesť trochu krému (alebo bambuckého masla) a cítite sa ako znovuzrodená.


Určite odporúčam vyskúšať na vlastnej koži/tvári. Za mňa rozhodne jedno veľké ÁNO!


You Might Also Like

4 komentárov

  1. Maska vypadá skvěle. Taky jednu doma mám, kterou musíš před použitím smíchat s vodou, ale já si velmi oblíbila ji míchat s růžovou vodou. Osobně ten pocit při zaschnutí moc ráda nemám, ale dělá to většina těchto masek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý nápad s tou ružovou vodou. Musím to vyskúšať aj ja :)

      Odstrániť
  2. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou