Beyond Organic - zázračný čistiaci toner

11:51

Ahojte,
prajem krásnu nedeľu všetkým. Ako sa dnes máte? Aj u vás prší? Tu konečne áno a som za to aj celkom vďačná. Aspoň mám čas napísať vám niečo o najlepšom pleťovom toneri aký som mala. Je to z eshopu bionatural, ktorí mi umožnili tento toner vyskúšať. O značne Beyond Organic som sa dočítala až na ich stránke a povedala som si, že musím od nich niečo vyskúšať. A oplatilo sa.




Niečo málo o značke:
- značka vznikla v roku 2005 a má už 26 rôznych ocenení
- vyrába sa vo Veľkej Británii
- produkty tejto značky sú také bezpečné, že sa môžu dokonca aj jesť alebo piť, takže nie je sa čoho     báť
- produkty majú regeneračné účinky, podporujú hojenie a zvyšujú hydratáciu kožných buniek
- produkty sú 100% prírodné
- nie sú testované na zvieratách a sú vhodné pre vegetariánov a niektoré aj pre vegánov
Poďme už ale k samotnému toneru.
BEYOND ORGANIC - čistiaci toner
Tento toner je určený na pleť so sklonom k akné. Nemôžem povedať, že mám neviem aké problémy s akné, no občas sa vyskytne niečo nečakané a tak sa snažím používať výrobky, ktoré tomu predchádzajú. Toner pleť upokojuje a lieči, čo je pre mňa veľké plus. Mám dosť citlivú pleť a tak si nemôžem "nacapať" na pleť hocičo. Tento toner je však naozaj zázračný. Používam ho každý večer na už očistenú pleť. Veľké plus je aj jeho aplikácia - je totižto s rozprašovačom. Niekomu sa to možno nepozdáva, ale mne to tak vyhovuje. Postupne totiž zistíte, kam presne namieriť aby striekol kam má. Ja si dávam 3 vstreky na celú tvár, nechám trošku pôsobiť a potom zotriem vatovým tampónom. Potom ešte nanesiem bambucké maslo (recenzia bude čoskoro), ktoré používam namiesto pleťového krému a moja pleť je ako znovuzrodená. No nie len preto je tento toner taký super - on totižto náááádherne vonia. NAOZAJ! Veľmi rada by som ho dala ovoňať vám všetkým, no to sa bohužiaľ nedá. Rozhodne ho však vyskúšajte. Vôňa je jemná, s nádychom levandule a byliniek, no proste nádhera. Vonia nám po tom celá kúpelňa. Dokonalosť v malej fľaštičke.



Za mňa jeden malý zázrak.
Používate nejaký pleťový toner? Skúšali ste už niečo od Beyond Organic?



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou