Dekorujem, dekoruješ, dekorujeme...a baví nás to!

15:12

Ahojte,
ako sa dnes máte? Ja celkom fajn i keď by som už rada šla niekam k vode. Snáď to bude už čoskoro. No keďže som takto doma, píšem vám ďalší článok. Tentokrát o niečom, čo ma veľmi baví a to je dekorovanie. V poslednej dobe som sa dosť začala zaujímať o rôzne bytové dekorácie a napríklad z primarku nikdy neodídem bez nejakého bytového doplnku. No toto je o niečom inom.




Poznáte stránky pixers? Nie? Tak je načase to zmeniť! Lepšiu stránku na bytové dekorácie som totiž ešte nenašla. Majú naozaj širokú ponuku produktov. Ponúkajú rôzne nálepky na stenu, či notebook, obrazy, plagáty...proste všetko čím si dokážete nádherne ozdobiť váš príbytok. To je niečo, že? Ich nálepky na stenu dokonca môžete odlepiť a použiť ešte raz niekde inde ak si to rozmyslíte, alebo ak sa rozhodnete zmeniť farbu izby.
Eshop je veľmi prehľadný a dobre sa v ňom orientuje. Vyzerá asi takto:



Naozaj som sa do tohto eshopu zamilovala na prvé ťuknutie a vybrať si to správne pre mňa mi dalo zabrať. No nakoniec som si vybrala a teraz vám o tom napíšem.
Ako prvé som si vybrala nálepku na notebook. Nemám starý notebook, ale je lesklý a na internáte je prachu každým dňom viac a viac a všetko na ňom bolo vidieť. Tak som sa rozhodla, že vyskúšam to trošku zjemniť nálepkou a poviem vám, mala som to urobiť už dávno. Notebook je ako nový a k tomu štýlový. Mám chuť sa na ňho iba pozerať a nič viac. Baví ma to! Po vyše 3 hodinách hľadania som totižto našla dokonalú nálepku a hneď som vedela, že musí byť moja. Pri vkladaní produktu do košíka môžete presne napísať rozmery aké potrebujete, prípadne si vyberiete ktorú časť obrázku chcete mať na nálepke. Všetko závisí od vás. Samozrejme vám sem prikladám fotky ako vyzerala nálepka a ako vyzerá notebook. Veľmi sa z tejto zmeny teším. Najviac ma prekvapil materiál nálepky. Nie je to klasická nálepka, je taká akoby kožená, alebo neviem ako to nazvať. Proste taký hrubší veľmi príjemný materiál. Nalepovala sa tiež ľahko aj keď som z toho mala spočiatku strach.




Druhým produktom, ktorý som si vybrala bol obraz na stenu. Vždy sa mi páčilo, ako vo filmoch a seriáloch nakupujú obrazy a ako jeden obraz dokáže zmeniť celú izbu. Preto som sa rozhodla, že jeden obraz by sa zišiel aj mne...a mala som pravdu. Aj pri obraze si môžete vybrať rozmery aké chcete a hneď sa vám upraví aj cena, čo si myslím je veľmi dobre vymyslené. Ja mám rozmer 90x60 cm. Vybrať tento obraz mi tiež trvalo celú večnosť, pretože na výber máte milión vzorov, tvarov, farieb a materiálov. Ja som si vybrala obraz klasicky na plátne pretože mi to príde také luxusnejšie akoby mi to niekto práve teraz namaľoval. Veď posúďte sami či sa vám môj výber páči.



K obrazu aj nálepke mi dokonca pribalili nálepku na iPhone (akoby vedeli, že presne takýto typ mám) a nálepky ako také, ktorými môžete vyzdobiť hocičo. Sú krásne a ja som veľmi spokojná ako s objednávkou, tak so službami a produktami. Materiál týchto nálepok je ako u nálepky na notebook. Už sa teším keď si ich niekde nalepím.



Čo ma veľmi milo prekvapilo je, že ak sa zaregistrujete k odberu noviniek budú vám na mail ustavične prichádzať rôzne zľavy a poukážky aj do výšky 40% čo si myslím je úplne super.


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou