Škola sa blíži... TOTO vám nesmie chýbať!

19:50

Ahojte!

Aj vám sa zdá, že toto leto beží ale že neskutočne rýchlo? Pretože mne teda určite hej! Mám pocit, že ešte len pred týždňom som sa vracala z Bratislavy keď som sa bola odubytovať z intráku, a kde som teraz? Doma, 15.8. s pocitom, že som nestihla spraviť ani polovicu vecí, čo som chcela. A keď nad tým tak rozmýšľam, je dosť možné, že dôvod prečo som toho toľko nestihla je ten, že som si tie povinnosti a záujmy nikde nezapísala, a tak som mala stále pocit, že ešte mám čas.
S tým je však koniec! 
A viete vďaka čomu? Vďaka úplne najlepšej firme I can Academy. Táto firma ma nedávno oslovila, či sa nechcem podujať na recenziu ich nového motivačného školského diára. A ako som mohla odmietnuť, keď mi práve táto vec chýbala? Hneď som do toho šla a sme tu. Dnes vám teda predstavím novinku firmy I can Academy - Školský motivačný diár.

Ja som sa doňho zamilovala hneď na prvý pohľad, tak nepochybujem, že to tak bude aj u vás. Ako prvé si každý všíma obálku - jasné aj u mňa je to tak - a možno preto sa mi tento diár hneď zapáčil. Jeho obálka je proste dokonalá. Musím sa priznať, že už minulého roku som pokukovala po motivačnom diári od tejto firmy, keď si ho spolužiak vytiahol na prednáške. Avšak ani vo sne by mi nenapadlo, že o chvíľku budem robiť recenziu na tento nový diár.

Lenže obálkou to všetko nekončí. Hneď po otvorení sa uistite, že vaša láska k nemu bude len a len rásť.

Diár obsahuje prehľad rokov 2016 a 2017 a potom podrobný rozpis mesiacov. Na začiatku je vždy okienkové rozloženie celého mesiaca a potom postupne po týždňoch, ale veď to uvidíte na fotkách. Na každý týždeň, je hore vypísaný nejaký citát, ktorý robí tento diár ešte viac zaujímavejším. Ja napríklad citáty úplne zbožňujem a tak sa mnohými budem inšpirovať.




Medzi mesiacmi stále nájdete nejaké "prekvapivé" strany. Napríklad kruh života, rôzne citáty, či poučenie, proste vždy niečo povzbudivé a potešujúce, takže s diárom sa nikdy nenudíte. Taktiež na konci je veeeľa miesta na poznámky, takže sa tam toho naozaj veľa zmestí. Tiež sú tam nálepky, ktoré si môžete nalepiť napríklad do mesačného prehľadu a hneď budete vedieť čo vás čaká.






Túto stranu zbožňujem úplne najviac...



Je to teda najlepší diár s akým som sa stretla. Dokonca aj môj kocúr si ho hneď zamiloval. Veď aha...


Mám taký pocit, že by sa nepohneval, ak by som mu zaobstarala tiež jeden :D

To je teda všetko z môjho pohľadu. A čo je ešte lepšie? Môžete si ho objednať na martinuse, alebo dokonca priamo z firmy I can Academy, kde môžete využiť moju špeciálnu 10% zľavu po predložení kódu motivaciavskole (Pozor kód platí iba od 15.8. do 19.8. a iba na tento diár!!!)
Tak čo? Tešíte sa? Ja teda rozhodne áno!!! Využívate diáre, alebo ste typ, ktorý si všetko zapamätá??


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou