Ako nakupujete???

20:51

Ahojky,

ako sa máte? Užívate si prázdniny? Alebo brigádujete? Tak teraz je čas sa odreagovať a prečítať si nejaký ten blog. Keďže leto je v plnom prúde, ja som dnes dostala taký menší nápadík na nový post. Rozhodla som sa, že sa vás opýtam ako zvyknete nakupovať.

Ja sa priznám, že v poslednej dobe zvyknem naozaj veľa nakupovať cez internet, avšak nie vždy sa to oplatí. Napríklad taký aliexpress. Stránka, ktorú pozná čím ďalej tím viac ľudí. No, nie stále je tam nákup taký výhodný, ako na prvý pohľad vyzerá. Napríklad aliexpres nevyužíva kurierske služby, ale poštu. Jasné, neviem si predstaviť, ako by sa ten balík dostal ku kurierovi nie to ešte rovno ku mne. No ale ani tá pošta nie je vždy najvýhodnejšia. Napríklad sa tam nie vždy dá sledovať zásielka - mne to však nevadí - zatiaľ mi prišlo všetko OK.

Veľmi spokojná som so stránkou parfums.sk, kde objednávku vybavia a doručia naozaj do dvoch dní. SUPER! To sa nevidí tak často a je to naozaj úžasné, i keď je tam dosť vysoké poštovné. Balík mi však prinesie kuriér až pred dvere. Síce študujem v Bratislave, no nikdy som nevyskúšala, ako funguje - ja to nazývam - bratislavský kuriér. Ak mám pravdu povedať, v BA si radšej zaškrtnem políčko - osobný odber, ako naháňačky sa s kuriérom po Bratislave, alebo vysvetľovanie mu, na ktorom intráku vlastne bývam.
Veľmi rada tiež mám ak je možná dobierka. Neviem či niektoré e-shopy nevedia, ako poslať balík na dobierku, ale nie vždy sa mi chce utekať po kartu. Ale čo už.
Milujem e-shopy, ktoré vybavia objednávku rýchlo, bez zbytočných naťahovačiek a nezmyselných informácií. Zo zahraničných preferujem New Look, Boohoo, FeelUnique (i keď tu som si na balík musela trošku počkať).

Úplne najšťastnejšia by som ale bola, ak by mal svoj vlastný eshop aj Primark. Myslím si, že by som nebola jediná, ktorá by tam strávila roky svojho života :D
Myslím si, že v dnešnej dobe je ľudí, ktorí využívajú moderné sily internetu čoraz viac a preto je online nakupovanie z pohodlia svojho domova také populárne. Jasné, je to risk pretože čo ak bude ten parfém voniať otrasne? Alebo budú šaty malé, či tričko roztrhané? To nikto nikdy nevie, ale preto napríklad ja objednávam stále len z overených obchodov. Alebo nemám pravdu?
Máte aj vy svoj obľúbený e-shop? Aký to je? Z akých stránok objednávate najčastejšie? Preferujete slovenské, či zahraničné e-shopy? Dobierku, či platbu vopred? Kuriér, či osobný odber? Alebo nakupujete výhradne v kamenných predajniach?
Uf, asi som vás zasypala množstvom otázok, ale úplne vážne ma to zaujíma. Dúfam, že mi to napíšete do komentárov, aby som si mohla spraviť menší prieskum.
Verím, že vás článok aspoň trochu zaujal, ale naozaj si myslím, že je to veľmi populárna téma dnešnej doby.
Teším sa na vaše komentáre.


You Might Also Like

2 komentárov

  1. S tým Primarkom ... hovoríš mi z duše ! :D Ja väčšinou objednávam na zlavy ale zo slovenských stránok ... Naposledy som si kúpila konzmetiku z parfums.sk vďaka http://www.kuponyzdarma.sk/parfums-sk/ ... Neľutujem a aspoň som vedela dokedy mi má zásielka prísť :P :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S parfums mám veru dobré skusenosti. A s tým primarkom by mohli niečo robiť!! :D :D

      Odstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou