NEWS! News! News!

13:17

Holla!

Ako sa máte? Užívate leto? Ja teda áno! Konečne. Mám pocit, že je to prvé leto ktoré si užívam od prvého dňa (a že som viac opálená ako mamka). Asi nikdy som nebola opálená už na začiatku leta :O 
No ale dosť o mne - to vás určite nezaujíma.

Čoskoro mám pre vás prichystanú giveaway - áno viem, že vám to hovorím už dlho ale tentokrát je to už na dosah.
Presne pred týždňom som prišla z dovolenky, ale hneď v pondelok ráno som cestovala do Čiech, tak sa veľmi ospravedlňujem za moju neprítomnosť - budem sa snažiť čo najlepšie vám to vynahradiť. Do konca týždňa sa už dúfam konečne dočkáte aj GA - jupííí.
Zajtra alebo ešte dnes sa mi, dúfam, podarí napísať nejakú recenziu alebo random post tak sa možete tešiť (aspoň trošku). 
No a to by bolo asi všetko z dnešných "informácií". Snáď sa vám bude ďalší post páčiť a že budete úspešní v GA ;)
Enjoy summer!



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou