FriendsTrip - Vienna + Bratislava #01

13:34

Ahojte,
v dnešnom poste sa budem venovať môjmu/nášmu výletu do budúcna :D ale niee... výletu do Viedne a v mojom prípade aj do Bratislavy :)
Takže, všetko to vypuklo 19.3. (na Jozefa :D) o 11:17 kedy som si sadla do Regiojetu smer Košice - Bratislava, navštíviť moje lásky, ktoré tam študujú :)


Neskutočne som sa tešila, takže mi vôôbec nevadilo, že nás (mňa a moju milovanú Dašenku, ktorá cestovala so mnou, pretože ja s mojimi vlakovými skusenosťami a.k.a 15 rokov som nešla vlakom, som sa sama bála :D a ona si rovno spravila výketík ktorý aj tak plánovala) presunuli do iného vagóna, ani že nesedím pri okne ako som pôvodne mala, hlavne, že konečne budem s Barboritou a Petuniou :D a s Karin of course :D
Taakže do Bratislavy som prišla niečo po štvrtej a hneď sme šli na intrák ku kamarátke :) dobree zašli sme si ešte na pivko.  
Ubytovala som sa a vychystali sme sa von - navštívili sme "podnik" na Mlynoch a stretlo sa nás tam 7 východniarok a.k.a bývalých gymnazistiek :) Neskôr sme tam "privábili" ešte dvoch Barborkiných spolužiakov a myslím si, že im nič nechýbalo :D
Vrátili sme sa okolo pol 3tej ráno a o pol 7mej sme už vstávali pretože - Viedeň voláááá :) ani nie tak Viedeň ako PRIMARK <3 
Cesta vlakom trvala asi hodinku ale zbehla naozaj rýchlo (točili sme aj "vlogísky" takže hneď ako sa ku mne dostanú ich pridám).
Najprv sme navštívili  zámok Schönbrunn, kde sme videli zatmenie slnka a v metre maličkú princezničku :) "Dotrepali" sme sa na Gloriettu a konečne sme si vydýchli.





s mojou najdrahšou Barboritou :*

prvá póza :D

výhľad na Gloriettu

Potom sme akosi našli Stephanplatz a tak sme navštívili Stephansdom, obchody so suvenírmi, The Body Shop, Lush <3 a potom sme sa šli najesť ááno na Stephanplatz-i :D veď prečo nie? Prečo nevstúpiť do reštaurácie s červeným kobercom, sviečkami, Mozartovej hudbe v pozadí? Jasné, že sme tam išli :) a aj sme tam jedli :O 

spomínaná reštaurácia
hneď potom návšteva The Body Shop :) jupíí

Po našom obedovom zážitku a.k.a hovoreniu po nemecky dlhšie ako kedykoľvek predtým (áno, skoro dlhšie ako na mature :D) sme ešte navštívili Hoffburg, Veľkonočné trhy (s jahodami v čokoláde), park so rôznymi múzeami, Radhaus - radnicu, Viedenskú univerzitu a konečne sme si oddýchli v Starbucks coffe :) veru, nič nám nechýbalo, až kým sme si neuvedomili koľko je hodín a my sme ešte stále neboli v PRIMARKU :O 




Chtiac - nechtiac (verte mi, že chtiac) sme rýchlo vstali a utekali hľadať najbližšiu stanicu metra.
Našli sme ju pomerne "rýchlo" na naše pomery a tak sme sa vybrali smerom na požadovanú zastávku. Tam sme však zistili, že sme asi tak v polke cesty za vytúženým cieľom a ďalej musíme ísť vlakom :O áááno do nákupného centra vlakom :O 
No, tak sme utekali nájsť ten prapodivný vlak a zistili sme, že nám tam platí náš lístok :O vraj platí.
Došli sme tam a zistili sme, že nákupné centrum je hádam väčšie ako naša dedina a zatvárajú ho o 19:00??? whaaaaat? :O rýýchlo hľadajmee Primaaaark!!! kričali sme cestou.
Modré svetlá ma oslepovali už od vchodu i keď Primark bol až nad nami :D Už pri dverách som nevedela, ktorým smerom sa mám skôr rozbehnúť :D No verte mi, bolo si z čoho vyberať - ale to už v ďalšom Primark HAULe poste :)
Teraz si užite zvyšné fotky a nasajte "Viedenskú" atmosféru.

Stephansdom


nabudúce budem šetriť viac! :D

jahodkyyy :)

Tak to je na dnes asi všetko :) Dúfam, že sa vám páčilo. Nabudúce, ako som už spomínala, očakávajte Primark HAUL a hneď potom pokračovanie nášho výletu - Bratislavu :)
O, a ešte sa ospravedlňujem, že tento post vyšiel až tak neskoro, ale doma nám už tretí týždeň nefunguje net, tak som musela čakať kým sa dotrepem na intrák :) no koniec môjho dnešného tárania - idem sa už naozaj učiť na zápočet :) (wish me luck)



You Might Also Like

2 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou