It's OKAY to be a little WEIRD :D

10:00

Ahojte,

Tiež máte niekedy pocit, že ste ale že úplne mimo? Ja sa musím priznať, že áno. Aj teraz napríklad keď cestujem do školy a počúvam Last Christmas (áno viem že je 23.3. ale who cares). 
Niekedy mám pocit, že všetci očakávajú aby som bola vyspelejšia, aby som sa správala primerane svojmu veku, ale verte mi, niekedy je to naozaj ťažké. Hlavne ak milujete ružovú, filmy kde spievajú, pozeráte milión seriálov, nepočúvate rap a máte "švihnutých" ľudí okolo seba. Myslela som si, že keď nastúpim na výšku, všetko sa zmení, ale mám pocit, že na výške sa to všetko začalo. A neľutujem to. Dobre, možno trošku, lebo som sa nedostala na školu kam som chcela takže viem, že sa s tými najsuper ľuďmi budem musieť rozlúčiť, ale nie je o tom život? :D
Asi vás nebaví čítať výlevy mojej mysle, ale moja BFF je v Bratislave a tak sa nemám komu vykecať :D 
Okay, I said enough! 
Ako ste na tom vy? Tiež máte niekedy pocit, že sem nepatríte? :)


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou