Proud to be a Slovak!?!

19:22

Ahojte drahí moji,

ako sa dnes máte? Ja teda nie veľmi zmysluplne :D celé doobedie som odhadzovala sneh z celého dvora, aby sa mamka mala ako vrátiť z práce a teraz nevládzem žiť tak pozerám PLL a napadlo mi, že rozumnejšie by bolo niečo vám tu postnúť. No jasné...to sa mi povie, ale o čom má akože byť post? 


To mi napadlo v momente keď som sa na nete "kochala" šatami a rozmýšľala, že mamka by sa asi nepotešila keby som jej povedala, že chcem asi tak polovicu z tých čo ponúkajú :) no a keďže mi na youtubku hral mix slovenských skladieb a ja som sa nevedomky začala "rozbíjať" na Cesty II. triedy (pripomenulo mi to jarmooook) bolo to jasné - hodím vám sem môj "playlist" slovenských "hitov", hodných vyslovenia vety - "Som pyšný/-á na to že som Slovák/Slovenka! yay!
Tak si to užite. Snáď so mnou budete ako-tak súhlasiť.





tak toto vážení sú moji kamaráti - jeden dokonca spolužiak :) super chlopci!

rodina je rodina prosím pekne :)



peknééé :)

toto tu je preto lebo to mám nááhodou celkom rada :D


Myslím si, že toto je len veeľmi maličký "výcuc" pesničiek, ktoré za to stoja. Ale tak...nebudem vám sem dávať celé youtube :D 
Čo si myslíte? Ktorá pesnička vám tu chýba?



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou