Christmas mood a.k.a Vianočné trhy

14:51

Ho, ho, ho Merry Christmas!

Tak čo, aký bol Mikuláš? Dostali ste z tých sladkostí inzulínový záchvat? Alebo ste sa postavili na váhu a neverili ste vlastným očiam? Dúfam, že sa našiel niekto taký ako ja a sladkosti si nechal na "horšie" časy :D 
Dnešný postík bude o nálade na vianočných trhoch v Košiciach :)



Keďže som ešte len (alebo našťastie - to neviem) v prvom ročníku na výške a niesom absolútne z blízkosti Košíc, na týchto trhoch som bola tuším prvýkrát (alebo druhý, ale to bolo zo školy taaakže to nebolo také zaujímavé). 
Na trhy sme sa vybrali hneď po škole ... dooobre nie tak celkom po škole ale myslím, že nás pochopíte, že vianočné trhy sú teda oooveľa zaujímavejšie ako nejaká prednáška, a tak sme sa na to takpovediac trošku vykašľali :D 
No dobre, už k veci...
Hneď ako som zbadal trhy cítila som tu nááádhernú vianočnú atmosféru - veď to isto poznáte - medovinka, mäsko, vínko, proste všetko rozvoniava, k tomu hrajú koledy a svieti vianočné osvetlenie :) proste kráása....a v tom vám zase napadne že ešte 2 týždne musíte chodiť do školy -_- och!
No ale bola to nádhera. Samozrejme, že sme dlho nezaháľali a išli sme ochutnať cherry medovinu (fuuuu to bola ale dobrota), i keď ako sme si všimli to nebol veľmi dobrý nápad, keďže sme od rána nič nejedli. Rýchlo sme sa šli najesť a pokračovali sme s ochutnávaním rôznych pochúťok. Prvýkrát v živote som ochutnala pečené gaštany a boli naozaj super (vďaka Erika :*)
Tak a potom sme sa už len prechádzali (fotili :D) a vstrebávali tie krásne chvíle, chvíle Vianoc :)
Of course, pridám aj zopár fotiek :) tak ak máte možnosť navštíviť trhy - utekajte! A ak nie - tak ticho záviďte :D

trošku nám veselo :P


ten pocit keď sa postavíte na špičky a aj tak nie ste vyšší ako iní -_-


fajna bola :3

krásne :)


dobre nám bolo :)

Takže to by bolo asi všetko (na dnes). O, a ešte vám chcem povedať - aby ste všetci vedeli - že moje vraj "kamarátky" mi ani balón nekúpili :( a to vraj "chceli" . Uuuurčite :D
No nič, majte sa a užívajte si chvíle adventu :)










You Might Also Like

1 komentárov

  1. Ahoj.
    Veľmi sa mi páči tvoj blog a preto som sa stala Tvojou pravidelnou čítateľkou.
    Budem rada ak si pozrieš aj ty môj blog a ak Ťa zaujme tak sa staneš pravidelnou Čítateľkou :)
    Monismith.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou