Výletík do Bojníc

12:45

Hello everybody!
Ako sa máte? Užívate si prázdniny? Ja teda áno....no, aspoň zatiaľ (a to mám prázdniny teoreticky od konca mája no prakticky, kvôli prijímačkám, až od 18. júna. Včera som bola na výlete v Bojniciach s naším kňazom a deťmi z farnosti a bolo to super. Teda až na tie deti -_- jačali a vrešťali :D ale nevadí mala som super partiu a tak som si výlet naplno užila :D




Navštívili sme zámok - podotýkam zámok nie hrad, ako mnoho z účastníkov hovorilo včera, a potom ZOO.
Zámok bol super a záhrady ešte viac. Predstavovala som si aké to muselo byť super len tak si tamade "bežkať" v šatách...(I know weird -_-) Strašne super bolo tiež zrkadlo, do ktorého keď sa pozriete budete do rána krajší, a tak som sa  ňom odfotila a môžem sa doňho pozerať all day all night :D Cestou zo zámku som ešte uvidela kráásnu sovičku a tak som neodolala a odfotila som sa s ňou... bol to samec (zabudla som ako sa volal, viem len, že Hedviga bohužiaľ nie) a mal 8 rokov... Cítila som sa ako Hermiona a sova mi sľúbila, že tento rok na mňa už nezabudne a pošle mi môj list do Rokfortu :D

Ešte sme zašli aj na obed, ale to nebudem opisovať. Akurát, že sme čakali cca 50 minút, porcie bol dosť malé, no napriek tomu chutné. :)

Na zoo som sa tešila asi najviac, keďže v Bojniciach som bola cca pred 14 - timi rokmi - čiže som mala  asi 5 rokov a pamätám si akurát aký sveter som mala na sebe a slony, ktoré hrali futbal :D
Som strašne veľký milovník rozprávok, takže som skoro pre každé zviera mala meno :D Lev dokonca reagoval na HAKUNNA MATATA :D ale nie som si istá či to bol Simba alebo Mufasa ...
Páni slony boli nesmierne očarujúci a Marty aka zebra bola tiež super. Jediná urazená bola ťava Lujza (Lujza preto, lebo mi nenapadla rozprávka kde by bola ťava :D) a odmietala sa pozrieť do objektívu.
Po presviedčaní sme sa išli pozrieť aj na hadov no keď som videla tie dve anakondy nebolo mi všetko jedno...

Tak pridávam zopár fotiek :) Hope, you like it :)














You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou