Wish list #01

13:03

Čaute,

myslím si, že niesom jediná, ktorá túži po mnohých veciach. Ach, keby som tu mala vypisovať veci po ktorých túžim bola by som tu do rána :D Do tohto wish listu však dám len zopár vecí, pretože wish list budem robiť pravidelne každý mesiac - dva. Dúfam, že si z neho vždy vyškrtnem aspoň zopár vecí ak nie všetky. Tak začneme...




1.ŠTETCE



Po štetcoch túžim už nejaký ten piatok a preto si myslím, že je načase si ich zaobstarať. Neviem síce či sú dobré, ale zatiaľ som na nich počula samé dobré reči tak snáď uvidíme. (btw ak máte s nejakými skúsenosti môžete mi poradiť)

2. EOS LIPBALM

S tým bude možno trochu menší problém, pretože u nás sa ešte asi nedajú zakúpiť, ale plánujem ísť do zahraničia tak si ho zadovážim. MUSÍM :D

3. BABY LIPS

Mám už 2 kusy baby lips a musím povedať, že lepší balzam som ešte nemala. Chcela by som si však kúpiť aj niektorý z limitovanej edície tak uvidíme. (Na baby lips čakajte v najbližšej dobe recenziu)

4. KRYT NA iPhone

Nato, že mám iPhone iba od Vianoc mám krytov až - až, ale po tomto túžim už dlhšie tak snáď sa tentoraz pošťastí...

5. MAC RÚŽ

Tak a nakoniec asi najväčšie želanie. Po tomto rúži túžim už strašne dlho a síce mi príde dať za rúž okolo 20€ dosť veľa, nestrácam nádej :)

6. LEA MICHELE - LOUDER album

Z minulého príspevku viete, že som veľký fanúšik glee a preto na mojom wish liste nesmie chýbať nové CD hlavnej predstaviteľky Lei Michele <3 Zopár skladieb som už počula a sú úžasné, už len šup - šup objednať si album :) 



Čo si plánujete kúpiť tento mesiac vy? Máte s niečim z môjho wish list-u skúsenosti?




You Might Also Like

1 komentárov

  1. z vlastnej skúsenosti ti odporúčam štetce značky ZOEVA :) oplatí sa do nich investovať lebo ti vydržia aj niekolko rokov, nevypadávajú z nich štetinky a sú úplne jemnučké! keď chceš, prečítaj si recenziu na mojom blogu :)
    simona-zacko.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou