Beauty tips Sunday #01

15:30

Zdravím,
každú nedeľu sa budem venovať rôznym beauty tipom - napríklad rôznym návodom na doma vyrobené prípravky na vlasy, lesky na pery, návody na líčenie...

Dnes to bude super návod na výrobu akejsi masky na vlasy na rozštiepené končeky. Sama som to odskúšala a musím povedať, naozaj to funguje. Vždy som chcela mať dlhé vlasy  a keď sa mi to ako tak podarilo, začali sa mi štiepiť končeky. Narazila som však na tento návod a tak sa s ním s vami podelím.
Je to jednoduché.
Zmiešate 4 lyžice olivového oleja, 1 lyžicu medu a žĺtok z vajíčka. Všetko to dôkladne premiešate a nanesiete na vlasy. Čítala som, že to má byť len na končeky, ale ja si to dávam tak do polovice vlasov.
Naneste to asi hodinu pred umytím. Potom poriadne vypláchnite a umyte si vlasy ako obyčajne. Toto opakujte každé  dva týždne.


Dúfam, že vám to pomôže. Dajte mi potom vedieť


You Might Also Like

1 komentárov

  1. No čo som počula, že vraj len nejakých 10-12 cm od korienkov vlasov ti tie vlasy žijú a zvyšok je už mŕtvy... čiže podľa mňa robíš dobre, keď to aplikuješ aj do polky vlasov. ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou